Logo NVSM met op de achtergrond foto's van leden in actie

Artikelen

Op deze webpagina staan diverse artikelen die betrekking hebben op ons vakgebied, servicemanagement. Ben jij een artikel tegengekomen of heb je er zelf een geschreven dat je hier graag zou willen delen? Aarzel dan niet en stuur het artikel naar ons via info@nvsm.nl. We verwelkomen graag bijdragen van professionals en geïnteresseerden die ons vakgebied willen verrijken met nieuwe inzichten en kennis. Neem de kans om jouw stem te laten horen in onze community van servicemanagement experts en liefhebbers.

Samen kunnen we de kennis en ervaringen delen en zo ons vakgebied verder versterken. Jouw artikel kan een waardevolle toevoeging zijn aan de verzameling hier. We zien uit naar jouw bijdrage en kijken ernaar uit om jouw ideeën te delen met onze lezers. Help ons om een inspirerend platform te creëren waar kennisuitwisseling centraal staat en waar we samen groeien en leren binnen het domein van servicemanagement.

Jouw inbreng wordt gewaardeerd en kan anderen inspireren tot nieuwe inzichten en innovatieve oplossingen. Laten we samen bouwen aan een boeiende en informatieve online community voor servicemanagement professionals en enthousiastelingen. Stuur vandaag nog jouw artikel in en maak deel uit van onze inspirerende publicaties!

Artikelen

Rene Degen

22-07-2019

Het achtste uit de reeks van negen korte artikelen over klanttevredenheids-onderzoeken. In deze serie, die speciaal wordt geschreven voor de Servicemanager, en op de websites van NVSM, AFSMI en Comparable te lezen is, bekijk ik dit wijdverbreide fenomeen van verschillende kanten.

Rene Degen

26-03-2019

Het zevende uit de reeks van negen korte artikelen over klanttevredenheids-onderzoeken. In deze serie, die speciaal wordt geschreven voor de Servicemanager, en op de websites van NVSM, AFSMI en Comparable te lezen is, bekijk ik dit wijdverbreide fenomeen van verschillende kanten.

Rene Degen

04-01-2019

Het zesde uit de reeks van negen korte artikelen over klanttevredenheids-onderzoeken. In deze serie, die speciaal wordt geschreven voor de Servicemanager, en op de websites van NVSM, AFSMI en Comparable te lezen is, bekijk ik dit wijdverbreide fenomeen van verschillende kanten.

Rene Degen

23-10-2018

Het vijfde uit de reeks van negen korte artikelen over klanttevredenheids-onderzoeken. In deze serie, die speciaal wordt geschreven voor de Servicemanager, en op de websites van NVSM, AFSMI en Comparable te lezen is, bekijk ik dit wijdverbreide fenomeen van verschillende kanten. 

Rene Degen

27-03-2018

Het vierde artikel uit de reeks van negen korte artikelen over klanttevredenheids-onderzoeken. In deze serie, die speciaal wordt geschreven voor de Servicemanager, en op de websites van NVSM, AFSMI en Comparable te lezen is, bekijk ik dit wijdverbreide fenomeen van verschillende kanten.

Rene Degen

05-01-2018

Het derde artikel uit de reeks van negen korte artikelen over klanttevredenheids-onderzoeken. In deze serie, die speciaal wordt geschreven voor de Servicemanager, en op de websites van NVSM, AFSMI en Comparable te lezen is, bekijk ik dit wijdverbreide fenomeen van verschillende kanten.

Rene Degen

20-07-2017

Dit is de introductie voor een reeks van negen korte artikelen over klant-tevredenheidsonderzoeken. In deze serie, die speciaal wordt geschreven voor de Servicemanager, en op de websites van NVSM, AFSMI en Comparable te lezen is, bekijk ik dit wijdverbreide fenomeen van verschillende kanten.