nvsm.nl

inloggen
Geen wachtwoord?
  • MENU
  • Home
  • Nieuws
    • Nieuws
    • Artikelen
    • Nieuwsbrief Service Management
    • Stellingen
  • Agenda
  • Over NVSM
    • De rol van de NVSM-voorzitter
    • Structuur/activiteiten
    • Bestuurssamenstelling
    • Commissies
    • Projectgroepen
    • Statuten
    • Contact
    • De rol van de NVSM-voorzitter
    • Checklist Privacy AVG
    • Branchesegmentering
    • Privacyverklaring
    • Gratis AVG en beveiliging...
  • Fotogalerij
  • NVSM Vakblad
  • Lidmaatschap
    • Lid worden?/Wijziging
    • Account activeren
    • Opzeggen
    • Testimonials
  • Weblinks
  1. Home
  2. Nieuws
  3. Stellingen

Stellingen

  • Servicemonteurs moeten minimaal eens in de drie jaar een training soft skills volgen
  • Klanten/gebruikers hebben gewoon te weinig kennis van automatisering om samen met de leverancier een goed resultaat te bereiken
  • Automatiseerders beloven soms meer dan ze kunnen waarmaken
  • Personeel: vertrouwen is goed, controleren is beter
  • In onze branche is het niet mogelijk om aan de participatiewet te voldoen, d.w.z. arbeidsgehandicapten in dienst te nemen
  • 3D-printen van onderdelen maakt het aanhouden van reserveonderdelen overbodig
  • Prestatiegerichte contracten verhinderen het creëren van duurzame klantrelaties
  • Goede bereikbaarheid wil nog niet zeggen dat je ook daadwerkelijk iemand bereikt.
  • Duurzaamheid is een marketing thema voor de sales-afdeling, niet voor de serviceafdeling
  • Ieder bedrijf met een servicebuitendienst moet zijn service-engineers kunnen verplichten om bedrijfskleding (imagokleding) te dragen.
NVSM
Ambachtsstraat 15
3861 RH Nijkerk

Postbus 1058
3860 BB Nijkerk


T: 033 247 34 24
F: 033 246 04 70
info@nvsm.nl
 
© 2021 Nederlandse Vereniging voor ServiceManagement (NVSM), alle rechten voorbehouden - Disclaimer
In het kader van onze dienstverlening verwerken wij persoonsgegevens. In onze privacyverklaring informeren wij u over hoe wij met persoonsgegevens omgaan.