Service Manager Dag 2018 - thema: Service Intelligence

Service Manager Dag 2018 - thema: Service Intelligence
Locatie:
1931 Congrescentrum Den Bosch (route)
Datum:
22-03-2018

Omschrijving:

Service-intelligence is een manier om invulling te geven aan de trend van het integreren van mens en nieuwe technologiee╠łn binnen de IT-servicemarkt. Sprekers zullen ingaan op de relatie tussen zich ontwikkelende best-practices en de technologische trends. De manier om die veranderbaarheid te faciliteren is door het organiseren van intelligentie. Intelligentie geeft organisaties de mogelijkheid om de juiste beslissingen op het juiste tijdstip te nemen en om continu feedback te verzamelen over de impact van deze beslissingen. Aan de randen van de IT, waar de dienstverlening verder geautomatiseerd wordt, kunnen zo verbeteringen in de interactie met de klant worden gerealiseerd. Het opbouwen en onderhouden van service intelligentie is niet alleen bittere noodzaak om te overleven, het verhoogt ook het innovatievermogen.

Meer informatie:

https://www.servicemanagerdag.nl/#


Terug naar het agenda overzicht